پیام تبریک مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه به مناسبت اول مهر پیام تبریک مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه به مناسبت اول مهر

 | تاریخ ارسال: 1396/7/4 | 
شمیم مهر امسال با سوزوگداز حسینی عطرآگین گشته است. عاشقان جوانِ سالار شهیدان، امسال برای قدم نهادن در عرصۀ علم و معرفت، با توسل به ملجأ وپناهگاه عالمیان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، خود را مهیای جهاد علمی ومعنوی کرده‌اند.
باری حضور با شورونشاط دانشجویان عزیز جدیدالورود در کنار سایر دانشجویان و استادان بزرگوار در آغاز سال تحصیلی جدید، چهره‌ای دیگر به خود گرفته که سیر رشد و تعالی را در سایۀ آسمانی نهضت حسینی برایشان هموار خواهد کرد. شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی ان‌شاءالله زمینه‌ساز ترقی و پیشرفت همه‌جانبۀ عزیزان خواهد گشت.
ایران اسلامی بیش از هر زمان، نیازمند حرکت پویا و جهادگونۀ علمی، پژوهشی و فرهنگی جوانان برومند این مرزوبوم است که دسترسی به قله‌های بلند علم و عمل، بدون استمداد و استعانت از حضرت حق و توسل به ذوات مقدسۀ اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام میسر نخواهد بود. بر ما دانشگاهیان است که از این فرصت بی‌نظیر تلاقی مهر با محرم‌الحرام در جهت جهش و شکوفایی و بالندگی خویش و جامعه استفاده نماییم.
این‌جانب ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای عزیزان جدیدالورود به دانشگاه خوارزمی، پویایی، نشاط، عزت و توفیق استادان محترم، دانشجویان و همکاران عزیز را از درگاه ایزد منان خواستارم.
امیر ابراهیم زاده
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
در دانشگاه خوارزمی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 13462 بار   |   دفعات چاپ: 1004 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر